dissabte, 29 de maig del 2010

Rap de la Vida Associativa de 9Barris

Concert de Poca Broma per Festes de Prosperitat + presentació del RAP DE LA VIDA ASSOCIATIVA DE 9BARRIS*

*Amb la col•laboració de Mateo (Stoy ke trino+Mateolika).

Dimarts 1 de juny: publicació de la lletra.

Dissabte 5 de juny a la Plaça Santa Engràcia - La Prospe - Metro Via Júlia (L4): presentació del tema al concert organitzat per Ràdio Línea IV.

Psikoneurotiks
Tre
Poca Broma
R-ke-R

Lletra:

Passejant per Nou Barris observo moviments
que lluiten dia a dia tot sovint contracorrent.

El diumenge a les esglésies no hi ha gaires creients
però quan arriba 'San Xibeco' els carrers s'omplen de gent.

La cultura catalana un cop l'any s'agermana
amb una altra que és gallega i li diuen 'Foliada'.

Quan arriba el mes de juny jo passo de discos brutes
no m'ho penso dues vegades i me'n vaig de 'Simbirutes'.


EL DISTRICTE TÉ MOLT CLAR
PER ON HA D'ATACAR
I RETALLA PRESSUPOSTOS PERQUÈ VOL FER-NOS CALLAR!

QUE NO ES PENSIN QUE ELS D'AQUÍ
NO FARAN NI UN RODOLÍ
DONCS LA VIDA ASSOCIATIVA LLUITARÀ FINS A LA FI!


Si l’edat ja no perdona i poc a poc perds pistonada
passa’t pel 'Taller de Bicis' i qüestió solucionada!

A les meves nits de sexe quan estic dormint al catre
no m’ho faig mai en silenci, sintonitzo 'Línea IV'.

Exigim amb aquests versos que es compleixin coses justes
volem pel 'Casal de Joves' un local i no una “txusta”!

Aquests porcs capitalistes ens intenten prendre el pèl!
Plantem cara, organitzem-nos des del '3 Voltes Rebel'!